Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in bančni sektor

Živa Veingerl Čič in Simona Šarotar Žižek

Izid: 2018 | Izid: 66 | Številka: 10 | Stran(i): 32-41

bančni sektor zadovoljstvo z delom zaposleni

Zadovoljstvo zaposlenih je kompleksen in večplasten pojem, ki lahko pomeni različne stvari različnim posameznikom. Odvisno je od osebnega občutka ter posameznikovega doživljanja različnih vidikov dela, ocene dela in izkušenj posameznika ter dejstva, da če posameznikovo delo te potrebe zadovolji, posameznik do dela oblikuje pozitiven čustveni odnos. Krepimo ga lahko z ustrezno politiko podjetja, primerljivim sistemom nagrajevanja, medosebnimi odnosi, optimalnimi delovnimi pogoji, izkoriščanjem potencialov zaposlenih, priznanjem za opravljeno delo, povratno informacijo ipd. To je še posebej pomembno v bankah, katerih uspeh je odvisen od upravljanja zaposlenih. Zato je za uspešnost bančništva zelo pomembno učinkovito upravljanje človeških virov in izboljševanje zadovoljstva zaposlenih.

Želite prebrati celoten članek?

Nakup članka Nakup Izdaje Letna naročnina