Raziskavo je izvedla agencija Ninamedia izvedli med 12 in 13. marcem 2019 in v istem obdobju leta 2018. Zbiranje podatkov je potekalo v kombinaciji telefonskega (CATI) in spletnega (CAWI) anketiranja, pri čemer spletni del predstavlja dopolnitev osnovnemu telefonskemu vzorcu. Skupna velikost vzorca je n=701.
Vprašanje: Ali bi bilo za vas koristno, da bi lahko bančne storitve uporabljali kadarkoli v dnevu in vse dni v letu?
![anketa2vpr1](http://zbs.dev.mortar.tovarnaidej.com/wp/wp-content/uploads/2021/07/anketa2vpr1.png)
Dve tretjini anketirancev menita, da bi bilo za njih koristno, če bi lahko bančne storitve uporabljali kadarkoli v dnevu in vse dni v letu (69,5 %), petina vprašanih (21,5 %) je nasprotnega mnenja, slaba desetina (9,0 %) pa o tem nima mnenja.
Vprašanje: Ali bi vam koristilo, da bi lahko bančne storitve uporabljali kadarkoli v dnevu in vse dni v letu brez obiska banke oz. na daljavo z uporabo mobilne ali spletne banke?
![anketa2vpr2](http://zbs.dev.mortar.tovarnaidej.com/wp/wp-content/uploads/2021/07/anketa2vpr2.png)
Tri četrtine anketirancev (78,9 %) so mnenja, da bi jim koristilo, če bi lahko bančne storitve uporabljali kadarkoli v dnevu in vse dni v letu brez obiska banke oz. na daljavo z uporabo mobilne ali spletne banke, nasprotnega mnenja pa je 16,4 % vprašanih.
Vprašanje: Katere bančne storitve bi uporabljali kadarkoli v dnevu in vse dni v letu ter brez obiska banke?
![anketa2vpr3](http://zbs.dev.mortar.tovarnaidej.com/wp/wp-content/uploads/2021/07/anketa2vpr3.png)
Po mnenju večine vprašanih je plačilo položnic (80,6 %) tista bančna storitev, ki bi jo najpogosteje uporabljali kadarkoli v dnevu in vse dni v letu brez obiska banke. Sledijo storitev dviga limita na osebnem računu ali kartici (54,4 %), sklenitev varčevanja (30,5 %) in najetje kredita (29,0 %).
Vprašanje: Kako uporabna se vam zdi storitev hitrega in takojšnjega najetja kredita manjše vrednosti kadarkoli in brez obiska banke?
![anketa2vpr4](http://zbs.dev.mortar.tovarnaidej.com/wp/wp-content/uploads/2021/07/anketa2vpr4.png)
Dobra polovica vprašanih (55,1 %) meni, da je storitev hitrega in takojšnjega najetja kredita manjše vrednosti kadarkoli in brez obiska banke uporabna ali zelo uporabna. Povprečna ocena strinjanja s to trditvijo je 3,51. Petina anketiranih (21,1 %) je mnenja, da je ta storitev neuporabna ali redko uporabna, 15,3 % meni, da je storitev srednje uporabna, glede omenjene trditve pa se ni opredelila slaba desetina anketiranih (8,6 %).
Vprašanje: Ali menite, da bi možnost hitrega najetja kredita do določene vrednosti kadarkoli in brez obiska banke vplivala na to, da bi se lahko prehitro in nepremišljeno zadolževali?
![anketa2vpr5](http://zbs.dev.mortar.tovarnaidej.com/wp/wp-content/uploads/2021/07/anketa2vpr5.png)
Dobra polovica anketirancev (55,9 %) meni, da bi možnost hitrega najetja kredita do določene vrednosti kadarkoli in brez obiska banke vplivala na to, da bi se lahko prehitro in nepremišljeno zadolževali. Nasprotnega mnenja je tretjina vprašanih (33,7 %), medtem ko se desetina (10,4 %) anketiranih glede tega ni opredelilo.
Vprašanje: Katere vrste kredita ste v preteklosti pri banki oz. hranilnici že najeli?
![anketa2vpr6](http://zbs.dev.mortar.tovarnaidej.com/wp/wp-content/uploads/2021/07/anketa2vpr6.png)
* pod drugo so anketiranci navedli: gotovinski; hitri; leasing za avto; stanovanjski/ne hipotekarni( namensko varčevanje); za gradnjo hiše pred 35. leti; za šolanje.
V vzorcu je tretjina anketiranih, ki še nikoli niso najeli kredita (31,8 %), dobra tretjina (34,0 %) je takih, ki so imeli potrošniški kredit, tretjina (31,1 %) je takih, ki so imeli namenski kredit in dobra četrtina (29,5 %) takih ki so imeli stanovanjski oz. hipotekarni kredit. Deleži preostalih vrst kreditov oziroma posojil se pojavljajo v manjših odstotkih.