Javnost obveščamo, da članice Združenja bank Slovenije, banke in hranilnice, v zadnjih dneh beležijo povečano število lažnih SMS sporočil, ki jih prejemajo njihove stranke. V sporočilih se pošiljatelj izdaja kot pošiljatelj banke in prejemnike sporočil vodi na lažno vstopno stran spletne banke ter od prejemnika zahteva identifikacijske podatke za vstop v spletno banko.
Javnost oziroma stranke bank in hranilnic ponovno opozarjamo, da prejemniki morebitnih tovrstnih sporočil ne klikate na povezavo v sporočilu, ki jo prejmete na mobilni telefon. Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj zbrisati. Če ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, nemudoma kontaktirajte kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika.
Naj spomnimo, banke ali hranilnice od vas nikoli ne bodo zahtevale, da vnašate svoje prijavne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro.
Več o tem, kakšne metode uporabljajo spletni goljufi, da bi se dokopali do vaših podatkov in vas oškodovali, lahko preberete na spletni strani slovenskega nacionalnega odzivnega centra za kibernetsko varnost SI-CERT na naslovu: Spet o phishingu – Varni na internetu.
Združenje bank Slovenije
Ljubljana, 10. februar 2022